woensdag 28 september 2016

Making a Background With Dies

Hi all! Today I want to share with you a card featuring the new "Hallo" die combined with the "Hallo" stamp set from Els Brigé. Normally I always color an image on my card, but this time I did not.                  * Hoi iedereen! Vandaag wil ik graag een een kaartje tonen met de nieuwe "Hallo" woordstans en stempelset van Els Brigé. Normaal kleur ik altijd een afbeelding in op mijn kaart, maar deze keer deed ik dat niet. 


First I cut the word "hello" several times from a brown background. Then I've cut also the word in green, yellow and red (beautiful autumn colors). Very carefully I stuck everything in place, it looked like puzzle lol. As a final step, I stamped some of the words from the "Hallo" stamp set on a banner and wrote a comma between the two words 'even'.                  * Eerst sneed ik het woord "hallo" meermaals uit mijn bruine achtergrond. Vervolgens sneed ik het woord ook uit in het groen, geel en rood (mooie herfstkleuren). Heel nauwkeurig kleefde ik alles op zijn plaats, het leek soms wel op een puzzel hihi. Als laatste stap stempelde ik enkele van de woorden uit de "Hallo" stempel set achter elkaar op een banner en zette ik zelf een komma tussen de twee woorden 'even'.


I find the result surprising really beautiful!
                  * Ik vind het het resultaat echt verrassend mooi!
 https://www.elsbrige.com/shop/hallo-woordstans/ https://www.elsbrige.com/shop/hallo-stempelset/

Geen opmerkingen:

Een reactie posten